نمایه نویسندگان

آ

  • آزادنیا، فاطمه مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 22-29]

ا

  • احمدآبادی، زهرا روش تدریس حل مسئله در فرآیند باددهی – یادگیری مبحث پیوندیونی درس علوم تجربی دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 1-10]
  • اغنیایی، فاطمه اثربخشی آموزش به‌شیوه‌ معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه دو یزد [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 11-23]
  • افشاری، مجید رویکرد چرخه یادگیری در آموزش علوم [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 12-20]
  • انصاری راد، پرویز تربیت معلم و دلایل ایجاد رشته آموزش علوم تجربی (بایدها و ضرورت ها) [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 47-55]

ب

  • بازوبندی، محمد حسن تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 67-84]
  • باقری یزدی، حسن ‌بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی متغیرهای متن، تصاویر و پرسش‌ها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 41-52]
  • براریان طبری، سپیده مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 22-29]
  • براهوئی مقدم، احمد تحلیل محتوای بخش علوم زمین کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 53-66]
  • براهوئی مقدم، نورمحمد تحلیل محتوای بخش علوم زمین کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 53-66]
  • بشیری، فریبا تربیت معلم و دلایل ایجاد رشته آموزش علوم تجربی (بایدها و ضرورت ها) [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 47-55]

پ

  • پارسائیان، سمیرا ‌بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی متغیرهای متن، تصاویر و پرسش‌ها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 41-52]
  • پاک مهر، حمیده شیوه های آموزش علوم تجربی برای کودکان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 38-46]
  • پنق، عبد الحکیم ‌بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی متغیرهای متن، تصاویر و پرسش‌ها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 41-52]

ج

  • جعفری شعار، امیر حسین تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 67-84]

چ

  • چندول، رضا تحلیل‌ محتوای‌ کتاب‌ علوم‌ تجربی‌ چهارم‌ ابتدایی (1402-1401) براساس‌ روش‌ ویلیام‌ رومی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 32-40]

ح

  • حسینی صدر، صمد بررسی میزان توجه به کاربرد آنالوژی در آموزش شیمی در کتاب‌های درسی شیمی دوره دوم دبیرستان [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 85-96]
  • حکیمیان، مژگان تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی‌ شانون [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 21-37]
  • حمیدی زاده، کتایون تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ی متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوی مصرف و تولید [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 41-50]

خ

  • خان فراشه، مهناز تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی‌ شانون [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 21-37]
  • خسروی، زهره تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ی متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوی مصرف و تولید [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 41-50]

د

  • دالوند، رضا تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 67-84]
  • دامغانیان، زکیه وارسی محتوی برنامه‌ریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با برنامه درسی اجرا شده و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 37-59]
  • دهقان منشادی، منصور تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی‌ شانون [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 21-37]
  • دهقان منشادی، منصور آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد. [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 30-40]

ز

  • زارع صفت، صادق وارسی محتوی برنامه‌ریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با برنامه درسی اجرا شده و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 37-59]
  • زیاری، فاطمه وارسی محتوی برنامه‌ریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با برنامه درسی اجرا شده و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 37-59]

س

  • سلمانی محمد آبادی، بهاره یادگیری جذاب و اثربخش علوم تجربی برای شاگردان دوره ابتدایی با استفاده از رویکرد پروژه محور (PBL) [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 60-84]
  • سلیمان پور، زینب یادگیری جذاب و اثربخش علوم تجربی برای شاگردان دوره ابتدایی با استفاده از رویکرد پروژه محور (PBL) [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 60-84]
  • سیدکلان، سیدمحمد بهبود طراحی فعالیت‌های یاددهی- یادگیری درس علوم دوره ابتدایی در راستای تحقق شایستگی دانش آموزان با رویکرد برنامه درسی میان رشته‌ای [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 1-18]

ش

  • شفیعی، مرضیه اثربخشی آموزش به‌شیوه‌ معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه دو یزد [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 11-23]

ص

  • صابری، فاطمه وارسی محتوی برنامه‌ریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با برنامه درسی اجرا شده و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 37-59]

ع

  • عروجی، زهره تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 24-36]
  • عزیزی، معصومه شیوه های آموزش علوم تجربی برای کودکان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 38-46]

ف

  • فاضلی، مهدیه بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن) [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 1-21]
  • فتحی، محمدرضا تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 24-36]
  • فلاح تفتی، سمیه برنامه درسی قصد شده، اجراشده و کسب شده با تأکید بر پیامدهای حاصل از آنها دردرس علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-71]

ک

  • کشاورز، الهه مقایسه اثربخشی روش تدریس اکتشافی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر انگیزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مفاهیم پایه شیمی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 19-31]

گ

  • گرامی، مایده مقایسه اثربخشی روش تدریس اکتشافی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر انگیزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مفاهیم پایه شیمی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 19-31]

م

  • منصوری، محبوبه مقایسه اثربخشی روش تدریس اکتشافی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر انگیزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مفاهیم پایه شیمی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 19-31]
  • مهدیان، زهرا آموزش مبحث گیاهان با استفاده از اشعار و قصه‌های کودکانه و تأثیر آن بر پیشرفت درسی دانش‌آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر یزد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 72-83]
  • میرزاخانی، مجید بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن) [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 1-21]
  • میرصفی، فاطمه مقایسه روش تدریس مشارکتی و روش تدریس سنتی در یادگیری درس زیست شناسی دانش‌آموزان دختر [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 56-64]
  • میرعرب رضی، رضا مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 22-29]
  • میرمسعودی، فروزان ایجاد علاقه دانش‌آموزان به درس فیزیک: چالشی در انتظار بهبود وضعیت [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 1-11]

ن

  • نوردی فهادانی، نجوا آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد. [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 30-40]

و

  • وطن پور، حمید رضا ‌بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی متغیرهای متن، تصاویر و پرسش‌ها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 41-52]

ی

  • یعقوبی، رعنا بهبود طراحی فعالیت‌های یاددهی- یادگیری درس علوم دوره ابتدایی در راستای تحقق شایستگی دانش آموزان با رویکرد برنامه درسی میان رشته‌ای [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 1-18]